Frycek18 Frycek18
893
BLOG

Gini, prawdy nie da się zbanować.

Frycek18 Frycek18 Rozmaitości Obserwuj notkę 16

"Czołowa badaczka" katastrofy smoleńskiej S24, walczy jak lwica z prof. Pawłem Artymowiczem, stosując nawet chwyty "poniżej pasa". Świadczy o tym notka  "Artymowicz walczacy ze zmarlymi pilotami".

Gini,

prof. P. Artymowicz nie walczy ze zmarłymi pilotami, tylko pisze prawdę. To, że już 11.04.2010 pisał o winie załogi, okazało się prawdą. Miał prawo tak napisać, bo sam jest pilotem i wie jak wygląda ziemia widziana z chmury. Ja nie jestem pilotem, ale po informacji o warunkach atmosferycznych w Smoleńsku, mówiłem to samo.

Napisałaś m. inn.: " Teze o winie pilotow i naciskach postawil Artymowicz juz 11 go kwoetnia 2010 roku."

Na to odpowiedziałem:

A jednak okazało się to prawdą: "zejście poniżej minimalnej wysokości zniżania, przy nadmiernej prędkości opadania, w warunkach atmosferycznych uniemożliwiających wzrokowy kontakt z ziemią..." i wystarczy. Może nieprawda?

Komentarz został skasowany i :

@FRYCEK18

Ty tez juz sie naklamales za duzo.

 
GINI15:29

Gdzie to kłamstwo?

Ale nie tylko ja zostałem zbanowany, zostałaś w "towarzystwie wzajemnej adoracji".

Jak przyjemnie się dyskutuje, prawda?

Frycek18
O mnie Frycek18

Raczej rozsądny. Uzyskane zaszczytne bany: Peemka, Marcin Gugulski, Publikacje Gazety Polskiej, Gini, Markowski, Jeremiasz Paliwoda vel Docent Polejwoda, Jerzy Korytko, Stary Wiarus, Seaman, Eska, W Kapeluszu Panama, Xanielka, Toscana, Bresland, moherowy "profesor" Rafał Broda, Jeremiasz Flamewater, dawniej docent polejwoda, wyjątkowy idiota

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości